woensdag 1 juni 2011

Ik zoek: Kleuterklas zoekt speelgoed + kasten

Als jonge kleuterjuf ben ik opzoek naar speelgoed en rekjes voor in mijn kleuterklasje. Via kosteloze materialen probeer ik mijn klasje uit te breiden en op te fleuren.Dit kunnen bijvoorbeeld volgende spulletjes zijn:- klei-spuiten, deegrollen, kleimesjes, allerlei materialen om met klei te werken, ...- lego, duplo, kneckx, playmobil, e.a. bouwmaterialen.- kralen,- kleurpotloden, stiften, wasco's, oliepastels, slijpers, latten, sjablonen, stempels, ...- prentenboeken,- insteekmozaïeken, ...- video's of dvd's, TV, ...- allerhande gezelschapspellen, puzzels, ...- fietsen, steps, voor 4- of 5-jarigen kleuters,Indien je thuis speelgoed, rekjes/kasten, opbergdozen, een comfortabele zeteltje, ... hebt staan, dat je niet meer gebruikt en je weet er geen raad mee, dan mag je mij altijd een seintje geven. De spulletjes zullen in ons klasje zeker van pas komen!Alvast bedankt!Groetjes
meer info


0 reacties:

Een reactie posten